به گزارش پارس نیوز، 

رضا عنایتی  در مورد شرایط فعلی استقلال در لیگ برتر و شانس این تیم برای نایب قهرمانی گفت: استقلال وضعیت خوبی در جدول دارد و دنبال این است که سهمیه آسیا را در این رقابت‌ها کسب کند. البته چند تیم دیگر از جمله ذوب‌آهن و سایپا هم در این زمینه تلاش می‌کنند، ولی امیدوارم استقلال دوم شود و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. البته این تیم تا همین‌جا هم نتایج خوبی گرفته و بعد از آمدن شفر توانسته است خود را از پایین جدول جدا کند.

وی با اشاره با اوج‌گیری دوباره استقلال در لیگ امسال اظهار داشت: بعد از آمدن شفر، شرایط استقلال به کلی تغییر کرد و حالا بازیکنان این تیم هماهنگ هستند که می‌توانند در جام حذفی هم یک جام برای استقلال بیاورند. من معتقدم که استقلال فصل آینده با حفظ این نفرات و کمی تقویت می‌تواند شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.

عنایتی در مورد احتمال ماندن شفر و چالش مالی باشگاه استقلال با این موضوع خاطر نشان کرد: به‌هرحال شفر نتایج خوبی گرفته است و طبیعتاً مبلغ قرارداد او افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم استقلال با شفر قراردادی حرفه‌ای امضا کند و این مربی در استقلال بماند. او می‌تواند استقلال را به موفقیت های بیشتری برساند.