به گزارش پارس نیوز، 

ورزش سه: یوسف المساکنی مهاجم تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر حدود یک ماه پیش مصدوم شد و چند بازی مهم مثل دو بازی ملی تیمش از جمله دیدار تونس مقابل ایران را از دست داد. بعد از این آسیب دیدگی او به میادین برگشت اما باز هم در بازی هفته گذشته الدحیل مقابل السیلیه دچار آسیب دیدگی شد.

در شرایطی که کادر فنی تیم ملی تونس امیدوار بودند مصدومیت این مهاجم ارزشمند خیلی طولانی نباشد و بتوانند از او در جام جهانی بهره ببرند، امروز نتایج بررسی های پزشکان به آنها اعلام شد و نبیل معلول از غیبت قطعی ستاره تیمش در جام جهانی مطمئن شد.

یوسف المساکنی جام جهانی را از دست داد


باشگاه الدحیل در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که نتایج تست ها نشان از پارگی رباط صلیبی مساکنی دارد و کاپیتان تیم قهرمان قطر حدود 3 تا 4 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تونس درباره این مصدومیت اظهار داشت: بدون تردید آسیب دیدگی مساکنی ضربه بزرگی به تیم ما می زند و ما نیاز داریم که بعد از جام جهانی او را با قدرت بازیافته اش در اختیار داشته باشیم. ما امیدواریم که مساکنی پس از گذراندن دوران طولانی آسیب دیدگی اش برای مسابقات مقدماتی جام ملتهای آفریقا و مقدماتی جام جهانی 2022 به ترکیب تیم تونس برگردد.