به گزارش پارس نیوز، 

 ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال پنج‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو برابر زسکا مسکو توانست به نیمه نهایی صعود کند (آرسنال در بازی رفت چهار بر یک پیروز شده بود).

آرسن ونگر پس از بازی گفت‌: زمانی که در بازی نخست با اختلاف گل زیاد پیروز می‌شوید نیازی نیست در بازی برگشت با تمام قوا بازی کنید. این شرایط زمانی که اختلاف کمی وجود دارد، فرق می‌کند. به همین خاطر شاهد چنین بازی در نیمه نخست دیدار دیشب بودیم.

سرمربی آرسنال در ادامه‌ اظهار کرد: بازی خوب زسکا مسکو باعث شد بر خلاف انتظارم استرس داشته باشم. ما برابر تیم خوبی بازی کردیم. می‌دانستیم پس از دیدار رفت حریف ما را در بازی برگشت به دردسر خواهد انداخت.

تیم‌های اتلتیکومادرید، مارسی و سالزبورگ اتریش به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند و ممکن است یکی از آن‌ها حریف آرسنال در این مرحله باشد. ونگر در این رابطه اظهار کرد: با توجه به نتایج شب گذشته باید گفت‌ تیم‌ها به هم خیلی نزدیک شده‌اند. بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان گفت‌ تیمی از پیش برنده است. همه از اتلتیکومادرید صحبت می‌کنند و معقتدند که تیم بزرگی در این رقابت‌هاست. با این حال باید به دیگر نتایج نیز توجه کرد نمونه بارز آن سالزبورگ بود که توانست لاتزیو را از پیش‌رو بردارد.

سرمربی آرسنال افزود: من فرانسوی و اهل مارسی هستم و همیشه برایم بازی برابر این تیم سخت است. ترجیح می‌دهم با مارسی روبه‌رو نشویم.