به گزارش پارس نیوز، 

شورای تعیین گل لیگ برتر انگلیس ،گل دوم تاتنهام برابر استوک سیتی را که ابتدا به نام کریستین اریکسن ثبت کرده بود، به نام هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام تغییر داد.

روز شنبه دیدار تیم های تاتنهام و استوک سیتی با نتیجه 2-1 به پایان رسید که گل دوم و پیروزی بخش تاتنهام از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

این گل که در دقیقه 63  از روی ضربه آزاد اریکسن به ثمر رسید  ابتدا به نام این بازیکن ثبت شد اما با اعتراض تاتنهام و بازبینی مجدد صحنه گل مشخص شد هری کین با شانه خود روی گل تاثیر گذار بوده است،بنابراین شورای سه نفره تعیین گل لیگ برتر ضمن پذیرفتن اعتراض تاتنهام با شنیدن دفاعیات کین و بازبینی  صحنه گل، این گل را به نام هری کین به ثبت رساند.

به این ترتیب در فاصله 6 بازی تا پایان لیگ جزیره کین 25 گله شد و امیدهایش برای کسب سومین کفش طلا بیش از پیش افزایش یافت.

در حال حاضر محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با 29 گل زده شانس اول تصاحب عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس و جایزه کفش طلا است.

اما کین امیدوار است که در 6 بازی آخر تیمش در این فصل لیگ برتر انگلیس این اختلاف را جبران و کفش طلای لیگ برتر را از چنگ مهاجم مصری لیورپول در آورد و برای سومین فصل متوالی آقای گل جزیره شود. آخرین بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس سه فصل متوالی آقای گل شد، تیری آنری ستاره آرسنال در فاصله سال‌های 2003 تا 2006 بود.

کین ۲۴ گله گفت: هنوز باور دارم که می‌توانم آقای گل لیگ شوم. ببینید. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هنوز چند بازی دیگر داریم. ما باید روی بازی‌مان تمرکز کنیم. من نمی‌توانم روی کاری که صلاح انجام می‌دهد کنترلی داشته باشم. مسلماً به عنوان یک مهاجم، بردن دوباره کفش طلا عالی خواهد شد و من به سختکوشی‌ام از الان تا پایان فصل ادامه می‌دهد.