به گزارش پارس نیوز، 

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم پرسپولیس با کسب نتیجه تساوی یک بریک برابر تیم پارس جنوبی جم متوقف شد و به یک امتیاز این دیدار بسنده کرد.
«ابراهیم صالحی» در دقیقه 56 برای تیم پارس جنوبی جم و کامیابی نیا در دقیقه 90 برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه نخست با گردش منطقی توپ در زمین تیم برتر میدان بودند، روند برتری این تیم در این دقایق به حدی بود که کمتر توپ در اختیار شاگردان «مهدی تارتار» در تیم پارس جنوبی قرار می گرفت.
پرسپولیس که هفته گذشته با غلبه بر تیم پدیده مشهد قهرمانی خود درهفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قطعی کرد، در ادامه این دیدار بی انگیزه نشان داد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.
در نقطه مقابل بازیکنان تیم پارس جنوبی جم که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر درخشش خوبی داشتند، اما با شروع نیم فصل دوم نتایج این تیم سیر نزولی به خود گرفتند نیز تلاش چندانی برای کسب نتیجه از خود نشان ندادند تا این بازی کسل کننده در نیمه نخست برنده ای نداشته باشد و با تساوی بدون گل به پایان برسد.
دردقیقه 42 «محسن ربیع خواه» به دلیل مصدومیت جای خود را به کامیابی نیا داد.
در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس به بازی سرعت داده و با حرکات ترکیبی از دو سمت راست و چپ حملاتی را برروی دروازه پارس جنوبی جم طراحی کردند، اما تلاش آنان برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت.
در ادامه و به دنبال مصدومیت «فرشاد احمد زاده»، برانکو بار دیگر و به ناچار دست به تغییر در ترکیب تیمش زد و «گادوین منشا» را جایگزین بازیکن مصدوم خود کرد.
در دقیقه 56 ابراهیم صالحی مهاجم تیم پارس جنوبی جم از غفلت مدافعان تیم پرسپولس استفاده کرد و وارد محوطه جریمه این تیم شد و با شوتی سنگین دروازه «علیرضا بیرانوند» را گشود و تیمش را پیش انداخت.
در دقیقه 65، کامیابی نیا گلزنی کرد که «رحیمی مقدم» داور بازی گل این بازیکن را به دلیل انجام خطای هند مردود اعلام کرد.
در دقیقه 66، بازیکنان تیم پرسپولیس بار دیگر از سمت راست به دروازه پارس جنوبی جم نزدیک شدند، اما حرکت ترکیبی «وحید امیری» و کامیابی نیا به بار ننشست و شوت کامیابی نیا از بالای دروازه «محسن فروزان» سنگربان پارس جنوبی جم به بیرون رفت.
در ادامه توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم پرسپولیس بود، اما حملات بازیکنان این تیم به دلیل دفاع منطقه ای و لایه لایه تیم پارس جنوبی باز هم تبدیل به گل نشد و بازیکنان این تیم ناکام بودند.
تلاش بازیکنان تیم پرسپولیس در دقایق پایانی سرانجام به نتیجه نشست و کامیابی نیا در دقیقه 90 برای تیم پرسپولیس گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
پرسپولیس با کسب یک امتیاز از این دیدار 61 امتیازی و تیم پارس جنوبی جم نیز 41 امتیازی شد، اما همچنان در رده هفتم باقی ماند.
ترکیب تیم پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، شایان مصلح، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده (گادوین منشا)، محسن ربیع‌خواه (کمال کامیابی نیا)، وحید امیری، بشار رسن (احسان علوان زاده) و علی علیپور.
ترکیب پارس جنوبی جم:
محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی‌مهر، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمد نوری و ابراهیم صالحی.
سعید رحیمی مقدم قضاوت این دیدار را عهده دار است، رحیمی مقدم با نشان دادن کارت زرد به «فرشاد احمد زاده» این بازیکن را جریمه کرد.
بیش از 10 هزار هوادار از نزدیک این دیدار را مشاهده کردند.