به گزارش پارس نیوز، 

 دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد در تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سامان نریمان جهان درباره این دیدار گفت: بازی جذابی بود. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. استقلال به دنبال حضور در بالای جدول بود اما ما نمی توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و خطر سقوط را هم احساس نمی کنیم، به همین دلیل استقلالی‌ها انگیزه بیشتری داشتند.

او ادامه داد: ما هم به دنبال اثبات خودمان بودیم و می‌خواستیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و ثابت کنیم نتیجه نیم فصل نخست اتفاقی بود. گل اول را خوردیم اما به بازی برگشتیم. چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. بازی خوبی را دیدیم. استقلال موقعیت‌هایی داشت اما توانست یک گل بزند.

بازیکن گسترش فولاد درباره ناکام ماندن در گشودن دروازه استقلال گفت: خدا را شکر پاس گل دادم. تلاش کردم گل بزنم اما این اتفاق رخ نداد. به دنبال ارائه بازی خوب و گلزنی بودم.

نریمان جهان درباره احتمال رفتنش به تراکتورسازی در فصل آینده، گفت: من صحبتی نداشتم اما تلاش می کنم به تراکتورسازی بروم و با این تیم به بالای جدول بروم. خوشحال می شوم سال بعد در تراکتورسازی بازی کنم و بتوانم به یاد روزهای چند سال قبل که هواداران از بازی این تیم لذت می‌بردند، مجددا برای این تیم بازی کنم.