به گزارش پارس نیوز، 

 دو تیم رئال مادرید و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. رئال که قهرمان دو دوره اخیر رقابت‌هاست، در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی در تورین، موفق شد با نتیجه 3-0 یووه را شکست دهد و پیروزی مطمئنی را در این ورزشگاه مقابل هواداران یووه کسب کند. رئال تا حدود زیادی با خیالی آسوده پا به دیدار برگشت می‌گذارد و با تمرکز بیشتری می‌تواند مقابل یووه بازی کند. سپیدپوشان با درخشش رونالدو توانسته اند تا به اینجا رقابت ها صعود کنند و امشب نیز امیدوارند بار دیگر با درخشش او و گلزنی هایش، شرایط را به نفع خود برگردانند. ستاره پرتغالی آقای گل رقابت هاست و در تمامی دیدارها موفق به گلزنی شده است.

در آن سو یووه که در دیدار رفت، از حضور پیانیچ و بن عطیه محروم بود، در این بازی می‌تواند از حضور این دو ستاره خود استفاده کند. با این حال، غیبت دیبالا که در بازی قبل با کارت قرمز روبرو شد، می‌تواند ضربه سختی به شاگردان آلگری بزند. دیبالا از موثرترین بازیکنان فصل یووه بوده و در دیدار این هفته سری آ نیز موفق شد هت تریک کند. به علاوه آندره آ بارزالی نیز به علت مصدومیت و بنتانکور به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.

رئال نیز سرخیو راموس را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمالا وایه خو، جای او را در میدان پر خواهد کرد؛ زیرا ناچو نیز نمی‌تواند سپیدپوشان را در این دیدار همراهی کند.

رئال تا به حال نتوانسته از سد یووه در مرحله حذفی بگذرد و باید دید آیا یووه می‌تواند سنت همیشگی خود را تکرار کرده و صعود کند یا رئال برای اولین بار از سد بیانکونری ها عبور کند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی رئال مادرید - یوونتوس