به گزارش پارس نیوز، 

محسن خلیلی آقای گل لیگ هفتم حرفه‌ای کشور یکی از پیشکسوتان خوش‌صحبت پرسپولیس است.

محسن خلیلی معمولاً در برنامه‌های تلویزیونی به عنوان کارشناس صحبت می‌کند و حرف‌های جالبی هم می‌زند. دیروز با محسن خلیلی دقایقی در خصوص پرسپولیس گپ زدیم.

* می‌خواهیم از قهرمانی پرسپولیس آغاز کنیم. این قهرمانی چه تفاوتی با قهرمانی در لیگ هفتم داشت؟

اول از هر چیز این قهرمانی را به همه اعضای تیم و هواداران بامعرفت پرسپولیس و پیشکسوتان تبریک می‌گویم. در ثانی اصلاً نمی‌توان مقایسه کرد. هر دوره با دوره بعد یا ادوار دیگر فرق می‌کند.

* چطور؟

به هر حال قهرمانی ما در لیگ هفتم روز آخر و با گل سپهر حیدری در واپسین ثانیه‌های وقت اضافی مقابل سپاهان حاصل شد ولی این قهرمانی از قبل محرز بود. البته هر دو برای ما پرسپولیسی‌ها شیرین بوده است.

* تیم قطبی چه تفاوتی با تیم برانکو دارد؟

من فکر می‌کنم برانکو امسال تیمش را منطقی و نتیجه‌گرا بست. تاکتیک‌های او برخلاف لیگ شانزدهم خیلی هجومی نبود و استفاده از دو هافبک دفاعی جلوی خط دفاعی هم در این راستا بود. به نظرم تیم لیگ شانزدهم پرسپولیس شبیه‌تر به تیم قطبی بود. ما در آن دوره خیلی هجومی بازی می‌کردیم اما تیم برانکو در لیگ هفدهم بیشتر به دنبال نتیجه بود که خدا را شکر حاصل هم شد.

* ستاره لیگ هفدهم چه کسی بود؟

خیلی‌ها بودند. از سیدجلال حسینی بگیرید تا علی علیپور که همگی برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیدند اما من می‌خواهم ضمن ابراز خوشحالی بابت این برد یک هشدار هم بدهم!

* (به شوخی) به ما؟!

(می‌خندد) نه! منظورم مسئولان و مربیان پرسپولیس است. باید نفرات فعلی به هر شکل ممکن حفظ شوند. پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بسته شده و هشدار می دهم این تیم در لیگ هجدهم به مشکل برمی‌خورد.

* فقط از لحاظ مهره و بازیکن؟

نه، به هر حال سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال و بقیه رقیبان فصل آینده قوی‌تر از این ظاهر می‌شوند. از همین حالا هم برخی تیم‌ها به قول سیدجلال دنبال جذب بازیکنان کلیدی پرسپولیس هستند و این می‌تواند هشداری جدی برای مسئولان این تیم باشد.

 

* به عنوان آخرین سؤال فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند السد قطر را شکست داده و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند؟

با توجه به اینکه این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود من یکی خیلی به برد پرسپولیس خوشبین هستم.