به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز گذشته (دوشنبه - 21 فروردین‌ماه) در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه شنبه - 22 فروردین‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، امیرسینا بختیاری توانست با غلبه برتمامی حریفانش بر سکوی قهرمانی بایستد.

نماینده وزن 55- کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان زرین جهانی، ابتدا «آنتونیوس آندروپولوس» آلمانی را با نتیجه 27 بر 19 شکست داد، در دومین گام به مصاف «محمد احمد» از بحرین رفت و در نهایت شایستگی با نتیجه 25 بر 4 و در پایان راند دوم و در حالی که هنوز زمان قانونی مسابقات به پایان نرسیده بود، پیروز شد. او در ادامه نماینده کرواسی را 19 بر 8 از پیش رو برداشت.

امیرسینا در چهارمین پیکار هوگوپوش آذربایجانی را مغلوب خویش ساخت و راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی نیز در دیداری حساس و سرنوشت ساز با نتیجه‌ای نزدیک (38 بر 37) توانست توانایی خود را برابر نماینده روسیه ثابت نماید.

تکواندوکار وزن 55- کیلوگرم کشورمان توانست در فینال این رقابت‌ها با نتیجه 19 بر 9 تکواندوکار آرژانتینی را شکست دهد و عنوان قهرمانی جهان را کسب نماید.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است.