به گزارش پارس نیوز، 

رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر صفر برنده شد و مدافع کهکشانی‌ها می‌گوید آنها در بازی برگشت کار آسانی نخواهند داشت چون قهرمانی سری آ قصد دارد شکست بازی قبلی و فینال کاردیف را جبران کند.

رافائل واران در نشست خبری پیش از فرداشب مقابل یوونتوس گفت: این یک بازی دشوار مقابل تیم عالی خواهد بود. آنها می‌دانند که در فوتبال هر چیزی ممکن است و برای پیروزی حمله خواهند کرد. ما قصد نداریم برای تساوی صفر بر صفر بازی کنیم و سعی می‌کنیم دوباره برنده شویم.

او درباره حضور مقابل مهاجمان بیانکونری بدون سرخیو راموس افزود: من باید خیلی خوب بازی کنم، به سطح بالایی برسم. می‌دانم چگونه به تیم کمک کنم. باید مانند راموس باشم؛ فریاد بزنم و تیم را آگاه کنم. نمی‌دانم چه کسی فردا بازی خواهد کرد و باید شما این را از زیدان بپرسید.

واران درباره اینکه احتمال دارد کاسمیرو در این بازی به همراه او در خط میانی دفاع بازی کند، گفت: او به طور معمول در میانه میدان بازی می‌کند اما در تمرین چندین بار مدافع بود. ما می‌دانیم او چگونه بازی می‌کند و دفاع می‌کند.

رئال مادرید با صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک قدم به سومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت با زین الدین زیدان نزدیک می‌شود. مدافع فرانسوی در این خصوص بیان داشت: بله ما به آن فکر می‌کنیم و به آن ایمان داریم. تجربه زیادی در این تورنمنت داریم و ابتدا به بازی با یوونتوس نگاه می‌کنیم و بعدا به بقیه بازی‌ها فکر خواهیم کرد.