به گزارش پارس نیوز، 

دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در جهت تعیین تکلیف وضعیت ریاست این فدراسیون از ساعت 14 امروز در آکادمی ملی المپیک بدون حضور خبرنگاران آغاز شد.


در حالی که قرار بود اعضای مجمع در یک ماه اخیر رسول خادم را برای بازگشت راضی کنند، فعلا هیچ خبری در این باره منتشر نشده و هیچ صحبت رسمی هم در این خصوص مطرح نشده است.


با این حال برخی از اعضای مجمع قبل از ورود به جلسه از احتمال بالای بازگشت رسول خادم به فدراسیون خبر دادند. این در حالی است که رییس مستعفی فدراسیون کشتی در مجمع حضور ندارد و داورزنی به عنوان معاون وزیر ورزش و شهنازی به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک در جلسه حاضر هستند.


محمدرضا داورزنی در جمع اعضای مجمع گفت: علاقمند بودیم که آقای رسول خادم به عنوان ریاست فدراسیون کشتی به کار خود ادامه دهد چرا که آذرماه انتخابات فدراسیون برگزار شده بود ولی به هر حال اتفاقاتی رخ داد که وضعیت فدراسیون کشتی را بلاتکلیف کرد و ادامه آن به هیچ وجه به صلاح کشتی و ورزش ایران نیست. امروز باید در این مجمع فوق العاده تعیین تکلیف کنیم تا انتظارات مردم که همانا آرامش در این رشته است، محقق شود. از لحاظ قانونی نیاز است که وضعیت فدراسیون مشخص و از بلاتکلیفی خارج شود.

شمارش معکوس برای بازگشت خادم به کشتی


همچنین اعضای مجمع با انتشار نامه ای خطاب به ویزر ورزش و جوانان و ارائه آن به رئیس مجمع خواستار ابقای خادم در سمت خود شدند که متن آن به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر سلطانی فر


وزیر محترم ورزش و جوانان و رئیس محترم مجمع فدراسیون کشتی


با سلام،


احتراما، ضمن تشکر و قدردانی از وزارت محترم ورزش و جوانان در خصوص همراهی و توجه به فدراسیون کشتی و اعضای مجمع، به استحضار می رساند ما اعضای مجمع فدراسیون کشتی ضمن مخالفت دوباره با استعفای آقای رسول خادم از ایشان می خواهیم به جهت احترام به رأی مجمع که اکثریت آرای آن را کسب نموده اند، نظر مردم و علاقمندان به کشتی در اسرع وقت به محل کار خود بازگردند و در کنار کشتی کشور حضور داشته باشند. این موضوع تکلیف مجمع بعنوان مهمترین رکن تصمیم گیری ورزش ملی کشور به آقای خادم می باشد.


ضمنا با عنایت به اساسنامه فدراسیون کشتی، آقای حمید بنی تمیم نایب رئیس فدارسیون کشتی همچنان می تواند اداره امور فدراسیون را بر عهده داشته باشد و خوشبختانه تا امروز نیز کارها به شکل مناسبی پیش رفته و ما اعضای مجمع تضمین می دهیم که برنامه های کشتی کشور در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا با مشکلی مواجه نخواهد شد. قطعا با شناختی که از آقای خادم داریم ایشان همچنان در کنار کشتی خواهند بود.