به گزارش پارس نیوز، 

 بدهی های باشگاه نفت تهران که پیش از این عواقب سختی چون حذف از لیگ قهرمانان را برای این تیم به همراه داشت حالا دردسرهای تازه ای برای این باشگاه قدیمی تهران به وجود آورده است. امروز وکیل علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم نفت و حال حاضر پرسپولیس ، همانطور که پیش از این گفته بود با حکم توقیف اموال به این باشگاه رفت و تمامی اموال موجود در باشگاه نفت را توقیف کرد.


امروز وکیل بیرانوند و ماموران اجرایی که به باشگاه نفت رفته بودند حتی توپ ها ، کاورها ، قیف ها و وسایل تمرین و از آن جالب تر همه وسایل اداری این باشگاه ، از میز و صندلی تا نوار چسب و منگنه را توقیف کردند.


بعد از انجام مراحل توقیف، شخصی به عنوان حافظ اموال تعیین شد و اموال توقیف شده به صورت امانت در اختیار او ماند تا اگر طرفین مصالحه نکردند آن ها به طلبکار یعنی علیرضا بیرانوند داده شود. البته که آنطور که مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند می گوید آن ها به میزان طلب 879 میلیون تومانی این بازیکن در صورت حل نشدن مشکل بدهی از سوی باشگاه، اموال این باشگاه را توقیف و به جای مطالبات برخواهند داشت. باید دید در روزهای آینده مسئولان برای حل این مشکل جدید باشگاه نفت در سه هفته مانده به پایان رقابت ها و در روزهای حساس مسابقات چه راهکاری در نظر خواهند گرفت هرچند که این بدهی مربوط به سال های پیش است و به نظر می رسد حل شدن آن به این سادگی ها نباشد.