در ادامه دیدارهای هفته سی‌ام اردویژه هلند عصر امروز تیم هیرنفین در خانه مقابل خرونینگن به تساوی یک بر یک بسنده کرد که در این دیدار رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان کاپیتان جدید هیرنفین به میدان رفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

قوچان نژاد پس از پایان بازی در مقابل دوربین FOX Sports گفت: "ما در نیمه اول بهتر بودیم. می خواستیم فشار زیادی را به حریف وارد کنیم که موفق هم شدیم، و پس از آن از حریف پیش افتادیم، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم، و تحت فشار بیشتری قرار گرفتیم، خرونیخن بیشتر حمله کرد و نتیجه را جبران کرد."

قوچان نژاد درباره این سئوال که چرا هیرنفین پس از استراحت بین دو نیمه به سختی توانست به حریف فشار بیاورد، گفت: "ما واقعا می خواستیم پیروز شویم، که شما همچنین می توانستید آن را با اختلافات ببینید، اما متاسفانه این امکان پذیر نبود."

گوچی درباره دو بازیکن غایب هیرنفین هم گفت: "هفته بسیار سختی بود، ابتدا مارتین اودگارد ادامه فصل را از دست داد، و پس از آن استین شارز به شدت مصدوم شد، که غیبت آنها تاثیر زیادی روی کار تیم گذاشت، اما فوتبال ادامه می یابد و ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم، اما هفته بسیار سختی بود. "