به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کاظم امانی در مورد انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در شرایطی که این مربی با راه آهن پیش از این توافق کرده بود گفت: قطعا حضور دایی در پرسپولیس صحت ندارد. در باشگاه در حال بررسی این موضوع بودیم و مدیرعامل باشگاه صراحتا اعلام کرد که اصلا چنین چیزی نیست.

قائم مقام باشگاه راه آهن عنوان کرد: کار پرسپولیس مانند این است که شما چیزی را در اختیار نداشته باشید ولی بگویید برای خودتان است. تصمیم پرسپولیسی ها برای خودشان محترم است ولی دایی با راه آهن قرارداد دارد و در این تیم می ماند.

وی با تاکید بر ماندن دایی در راه آهن گفت: او مربی ای است که اصول حرفه ای را بیشتر از من و خیلی ها می داند و باید به قراردادی که با ما بسته، پایبند باشد. ما قانونی بحث نمی کنیم و از نظر اخلاقی دایی باید به توافقی که به راه آهن داشته، پایبند باشد.

امانی در واکنش به صحبت های نژاد فلاح، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه زنجانی، مالک راه آهن به صورت تلفنی رضایت حضور دایی در پرسپولیس را داده است گفت: زنجانی به ما چیزی ابلاغ نکرده و آخرین دستوری که داد این بود که کار خودتان انجام دهید و اگر دایی قراردادی بسته باید به آن پایبند باشد.