به گزارش پارس نیوز، 

سعید فتاحی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و قطعی شدن قهرمانی این تیم, در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد گفت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که قهرمانی‌شان مسجل شد. با توجه به اینکه رقیبان سپیدرود بازی آخر پرسپولیس و سپیدرود برایشان خیلی مهم است و به خاطر اینکه شائبه‌ای پیش نیاید, در هفته آخر لیگ (هفتم اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی مراسم اهدای جام را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره نحوه برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: جا دارد تشکر کنم از همکارانم در روابط عمومی سازمان لیگ که چند سال است مراسم‌های خوبی را مثل همه دنیا برگزار می‌کنند. 2 سال است که جام ما یک شکل است مثل لیگ‌های معتبر دیگر، در جام حذفی و سوپرلیگ هم همینطور. برای قهرمانی پرسپولیس هم مراسم خاصی داریم و با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون مراسم اهدای جام را برگزار می‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: لیگ هنوز برای ما تمام نشده و تیم‌ها هنوز برای سهمیه لیگ قهرمانان و 5 تیم هم برای بقا در لیگ می‌جنگند. انشالله که دوستان کمک می‌کنند این 3 هفته هم به خیر و خوشی تمام شود.

وی درباره نصب داربست صداو سیما در ورزشگاه ثامن الائمه گفت: این کار درستی نبود که صدا و سیما بدون هماهنگی با ما انجام داد.

فتاحی همچنین گفت که لیگ هجدهم 4 یا 5 مرداد 97 و دیدار سوپرجام 29 تیر برگزار می‌شود.