به گزارش پارس نیوز، 

افتخارى در مورد قرارداد شفر بیان کرد: ما مذاکرات اولیه را انجام دادیم و تا به امروز به مشکل نخوردیم و فکر هم نمى کنم مشکلى وجود داشته باشد .در چند روز آینده قراداد شفر را نهایى مى کنیم .شفر هنوز لیستى را نداده و به ما اعلام کرد پس از امضاى قرارداد لیست را در اختیارمان مى گذارد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره پیام شفر در صفحه اجتماعى و کنایه به کادر فنى قبلى آبى پوشان گفت: از عملکرد کمک هاى شفر راضى هستیم و فکر مى کنم سؤالى از شفر پرسیده شده و او مجبور بوده تا بدین شکل پاسخ دهد که احترام به قبلى ها گذاشته است. شفر فقط یک بار اعلام کرد بدنسازى ما خوب نبوده که این همه مصدوم داریم و بحث فنى است. شفر مشکلى با کادر فنى قبلى ندارد. شاید شفر با این صحبت ها در صفحه اجتماعى در نظر دارد رقم کمک هایش را در آستانه قرارداد تقویت کند.

افتخارى افزود: شفر هنوز درباره رقم قرارداد، درخواستى به ما نداده است. ما توافقى در سال گذشته داشتیم و براى سال جدید به او اعلام کردیم با او ٦٠٠ هزار دلار قرارداد مى بندیم و الان هم بحث قیمت نیست و او در خواست هاى دیگرى دارد. بگذارید حرف نزنم تا دیگران سو استفاده نکنند.

مدیر عامل استقلال درباره اینکه اگر شفر خواهان افزایش دستمزد کمک هایش شود آیا باشگاه موافقت خواهد کرد یا خیر ادامه داد: چنین چیزى نیست. مگر اینکه بخواهد از خودش بزند و به آنها اضافه کند.

افتخارى در مورد جلسه کى روش و شفر افزود: ما در نظر داریم با کى روش همکارى کنیم و مشکلى هم نداریم و بازى ها تمام شود دربست در اختیار تیم ملى هستیم.به گزارش خبر ورزشی، او در مورد بازى هاى لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش خود را به کار مى گیریم تا در بازى با الهلال نتیجه خوبى کسب کنیم، خوشبختانه مصدومان ما به آن بازى مى رسند و این باعث مى شود تیم بهتر شود.