به گزارش پارس نیوز، 

​علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با نفت تهران باز هم حاضر نشد پشت میکروفن‌های صدا و سیما بنشیند و اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم داریم که برای هر دو تیم مهم است. ما می‌خواهیم سهمیه آسیایی بگیریم و نفت هم به دنبال حفظ خود در لیگ است.

دایی افزود: سعی می‌کنیم فردا برای سه امتیاز به زمین برویم چون به این امتیازات برای کسب سهمیه نیاز مبرم داریم. طبیعی است با توجه به شرایط 2 تیم در جدول مساوی دردی از هیچ تیمی دوا نمی‌کند و ما هم به بازی فردا به چشم یک فینال بزرگ نگاه می‌کنیم.

او تاکید کرد: این هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و بازیکنان ما با نشاط تمرین کردند تا ان شاالله نفت را شکست دهیم. ما نگاهی به شرایط نفت در جدول نداریم چون می‌دانیم این تیم یقه خیلی از تیم‌های بزرگ را گرفته است و هفته قبل هم در دقایق آخر بازی را به استقلال واگذار کرد. پس تمام سعی‌مان این است که حریف را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه بعد از برد پرسپولیس با تیم نفت بازی دارید که از شما پایین‌تر است، گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. همه بازیکنانمان به دنبال موفقیت هستند و نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم. امتیازات زیادی در مقابل با تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از سایپا بودند از دست داده‌ایم. بنابراین اگر امتیازی از دست بدهیم، کل زحمات امسال بازیکنان هدر می‌رود. ما بهتر از بازی با پرسپولیس در زمین می‌جنگیم و دعوا می‌کنیم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.

دایی در مورد مصدومان تیمش گفت: بازیکنان مصدوم به بازی رسیده‌اند و با ما تمرین کرده‌اند. در بازی فردا از بهترین‌ها استفاده می کنیم.

او در مورد وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه خیلی با ما همکاری کرده است. مدیرعامل کارخانه سایپا هم بسیار علاقمند است و از زمانی که آمده‌ ما را حمایت کرده است و مشکلی از این بابت نداریم. به قول‌هایی که داده بودند دیر یا زود عمل کردند و ان شاالله در باقی مانده فصل هم با همین شرایط عمل می‌ کنند. باید از همه آنها تشکر کنم.

خبرنگاری از علی دایی پرسید کی‌روش دوباره با کنایه در مورد بازیکنان شاغل در ایران صحبت کرده و بعد از درخشش رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا از بیانیه‌ای که داده بود، عذرخواهی کرده است. حالا واکنش شما نسبت به این موضوع چیست که دایی پاسخ داد: شما فقط دوست دارید ما را به حاشیه ببرید و سؤالات بودار می‌پرسید. کی‌روش سرمربی تیم ملی است و دوست دارد موفق شود. به نظرم هر شخصی سرمربی تیم ملی باشد، وظیفه ماست که از او حمایت کنیم. الان هم باید این کار را انجام دهیم. من کاری به صحبت‌های همکاران عزیزم ندارم و خودم دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. کی‌روش به بیراهه نرفته و به تیم ملی ما شخصیت داده است. خدا را شکر که خیلی راحت به جام جهانی رفتیم و این موضوع نشان دهنده توانایی سرمربی تیم ملی است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نظرش پیرامون حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷، چیست، گفت: الان زمان فرق کرده است و به نظرم در بحث تولید ملی نباید فقط شعار داد. خودم به شخصه تولید کننده پوشاک ورزشی هستم اما واقعیت این است که کیفیت پوشاک من با کیفیت آدیداس، نایک و برندهای معروف فرق می‌کند. حمایت از تولید ملی زمانی می‌شود صورت بگیرد که جلوی برخی برندها که در حال ضربه زدن به تولید ملی هستند، گرفته شود.

وی در مورد طلبش از باشگاه نفت تهران گفت: من هم از پرسپولیس هم از نفت تهران طلبکارم. این 2 باشگاه در چند روز آینده وقت دارند تا طلب‌شان را بپردازند. نفت تهران تا 21 فروردین فرصت دارد و فرصت پرسپولیس زودتر از آن است اما آنها آنقدر بی‌خیال هستند و خودشان را به کوچه علی چپ زده‌اند که نمی‌دانم چه بگویم.