به گزارش پارس به نقل از مهر، محمدرضا توپچی اظهار داشت: قوانین کشتی به نفع کسانی است که هجومی مبارزه کنند که طبیعتا این امر باعث جذاب تر شدن بیشتر این رشته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مربیان ما نیز تطبیق تمرینات با شیوه این مقررات را از دیروز به صورت لازم الاجرا در دستور کار خود قرار داده اند و از این پس طبق آخرین دستورات فیلا به تمرین دادن کشتی گیران خواهند پرداخت.

توپچی در خصوص حضورش در کنگره فیلا نیز گفت: به عنوان نماینده ایران در کنگره فیلا در مسکو حضور داشتم که خوشبختانه این نشست ثمره خوبی هم برای کشتی ما داشت. ضمن اینکه رأی ما در کنگره فدراسیون جهانی کشتی نیز به نناد لالویچ رئیس فعلی فیلا بود. همچنین مذاکرات خوبی با استان دزدیک نایب رئیس فیلا، کیم رئیس شورای کشتی آسیا و مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه در مسکو داشتیم.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان ضمن اشاره به داستان دوبنده پیشنهادی امریکایی ها خاطرنشان کرد: با هوشیاری کادر فنی و مدیر تیم های ملی، کشتیی گیران ایران در مسابقه با تیم آمریکا، دوبنده طراحی شده آنها را به تن نکردند و حتی اعلام کردیم در صورت اصرار بر این امر مسابقه نمی دهیم که این مساله به واقع نشان از هوشیاری و پایبندی ما به موازین است.