به گزارش پارس به نقل از مهر، کارلوس کی روش که صبح امروز دوشنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به عمان با خبرنگاران حاضر در کمپ تیم های ملی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: مرحله اول اردوی تیم ملی صبح امروز به پایان رسید و خوشبختانه ما اردوی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و ما بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد بازیکنان در اردوی اول گفت: بازیکنانی که در این مرحله داشتند مایه افتخار من هستند چرا که آنها با تمام وجودشان برای موفقیت ایران می جنگند و انگیزه بسیار بالایی در اردو از خود نشان دادند. من به حضور این بازیکنان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم در مرحله دوم که با حضور همه بازیکنان برگزار می شود این شرایط را ادامه دهیم. این بازیکنان با تعهد و اشتیاقی که دارند بسیار خوب تمرین کردند و از صمیم قلب برای موفقیت ایران می جنگند.

کارلوس کی روش در ادامه گفتگویش خاطرنشان کرد: در سفری که به عمان خواهیم داشت محمدرضا خلعتبری را به همراه نخواهیم داشت چرا که این بازیکن نیاز به استراحت دارد. امیدوارم در مرحله دوم اردوی کاملی داشته باشیم و همه بازیکنان بتوانند در سلامت کامل در اختیار تیم ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه مطمئن هستم شما در این مدت شاهد تعهد، نظم و علاقه همه ملی پوشان به تیم ملی بوده اید، ادامه داد: من با این گروه بازیکنان می توانم موفق باشم. زیرا این سلاحی که برای مقابله با حریفان به آن نیاز داریم.

کی روش در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه" وضعیت دیدار برابر عراق به کجا رسید" ؟ ، اظهار داشت: ما تمام تلاش مان این است در لحظات آخر تیمی را بیاوریم تا تیم ملی با آن یک بازی تمرینی داشته باشد. اما صد درصد این بازی تمرینی در دوبی انجام خواهد شد. این خواست ما نبود اما واقعیت این است چاره ای دیگری نداریم. فدراسیون تمام تلاشش را کرد و به طور حتم در دوبی با حریف تمرینی خود پشت درهای بسته بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اضافه شدن منصوریان به کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: منصوریان سرمربی تیم زیر ۲۲ سال است. او اینجا حضور دارد تا یاد بگیرد و همین طور برای آنالیز دیگر تیم ها به ما کمک کند. همین طور که می دانید یکی از وظایف من این است که در فرآیند آموزش به دیگر مربیان کمک کنم. پس او حضور دارد تا یاد بگیرد مانند مارکار آقاجانیان تا بتواند در آینده برای فوتبال مفید باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه دغدغه اش برای این تیم برطرف شده است، یادآور شد: اگرچه شرکت آلشپورت نتواند به موقع تعهدش را عمل کند همان طور در گذشته هم زیاد این اتفاقات افتاده است و همیشه در اجرای تعهداتش شکست خورده است راه حل دیگری در جیب فدراسیون وجود دارد که من از اطلاع دارم. قول می دهم هر اتفاقی افتاد ما با لباس مناسب و سفید برابر قطر به میدان برویم.

کی روش در مورد وضعیت رضا قوچان نژاد تصریح کرد: با وی صحبت کردم. هیچ مشکل خاصی نیست که بخواهم نگران باشم. او دچار کشیدگی عضله شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان در مورد وضعیت تیموریان گفت: وضعیت آندو بهتر شده است و تمرین می کند. امیدوارم او روز ۲۷ می (۶ خردادماه) در اردوی تیم ملی به ما ملحق شود.