به گزارش پارس نیوز، 

 هفته سی ام سری «آ» ایتالیا، عصر امروز (شنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگری شد و اینترمیلان در ورزشگاه «سن سیرو» با حساب 3 بر صفر از سد هلاس ورونا گذشت تا با کسب این پیروزی خانگی 58 امتیازی شده و رتبه چهارم جدول رده بندی را حفظ کند.
«مائورو ایکاردی» مهاجم و کاپیتان آرژانتینی 2 گل در این دیدار برای اینتر به ثمر رساند و «ایوان پریشیچ» هم دیگر گلزن میزبان بود.
لاتزیو از دیگر تیم هایی که برای کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند در ورزشگاه «المپیک» شهر رم با حساب 6 بر 2 مقابل تیم قعر جدولی بنونتو به برتری دست یافت تا با 57 امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند.
در دیگر دیدار مهم، تورینو در زمین کالیاری به پیروزی 4 بر صفر دست یافت و با پایان دادن به ناکامی های اخیر خود با 39 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت.
در سایر دیدارها، فیورنتینا با 2 گل از سد کروتونه گذشت، آتالانتا در شهر برگامو با حساب 2 بر صفر اودینزه را شکست داد و رقابت جنوا با اسپال هم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران نیز ناپولی رده دومی به میهمانی ساسولو می رود و از ساعت 23 و 15 دقیقه در حساس ترین بازی هفته سی ام لیگ باشگاه های ایتالیا، تیم صدرنشین یوونتوس در تورین از آث میلان پذیرایی می کند.
ورزشی**3783**1597