به گزارش پارس نیوز، 

 از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال تهران که برای رسیدن به نایب قهرمانی تلاش می کند در ورزشگاه تختی به میهمانی نفت تهران رفته است.
«سیدمهدی سیدعلی» با کمک های «حسن ظهیری» و «حمیدرضا کنعانی» قضاوت این دیدار را برعهده دارد.
آبی پوشان پایتخت که در چند بازی گذشته خود به نتایج خوبی رسیده اند در این دیدار چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند.
نخستین فرصت گلزنی این دیدار در دقیقه پنجم ایجاد شد که ضربه «علی قربانی» را «میلاد فرهانی» دروازه بان نفت به خوبی دفع کرد.
استقلال با اتکاء به توانایی «داریوش شجاعیان» و «سرور جپاروف» در میانه میدان و پاس های کلیدی این دو بازیکن به دنبال ایجاد موقعیت خطرناک بود و نفتی ها نیز چون دیدارهای قبلی با روشی دفاعی کار را دنبال کرده و به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دل بسته اند.
در حالی که استقلال بر روند بازی تسلط داشت در دقیقه 37 کرنر «هاشم بیگ زاده» با اشتباه «آرمین سهرابیان» مدافع آبی پوشان روبرو شد تا «محسن بنگر» مدافع کهنه کار نفت در یک رفت و برگشت، دروازه «سیدمهدی رحمتی» را باز کند.
در دقیقه 39 «فرشید باقری» هافبک دفاعی استقلال به دلیل مصدومیت جای خود را به «امید نورافکن» داد.
نورافکن به محض ورودش به زمین در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی بود که ضربه او را «محسن بنگر» از روی خط دروازه نفت بیرون کشید.
**ترکیب نفت تهران:
میلاد فراهانی، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، عیسی آل کثیر، محسن بنگر، امین منوچهری، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، هاشم بیگ زاده، امیرحسین فشنگچی و پوریا امینی
**ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری(امید نورافکن)، بویان، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**3783**1597