به گزارش پارس نیوز، 

 سیستم 1-2-4-3 دیدار مقابل تانزانیا به 1-3-2-4 تغییر یافته بود اما در همان ابتدای بازی، ضربه سر سردار آزمون نشانگر عملکرد ضعیف فرهات بود و این اتفاق نخستین درس شکست برابر ایران است اما تنها 9 دقیقه بعد حریف گل دوم ایران در شرایطی به ثمر رسید که حریف خیلی راحت به خط دفاعی الجزایر نفوذ کرده و قادر به باز کردن دروازه شد.

مشخص نیست چرا ماجر علیرغم نمایش ضعیف مندی برابر تانزانیا باز هم از او به جای تایدر استفاده کرده بود و چرا پس از غیبت بن طالب و بن ناصر، از جانشینی برای آنها در لیست استفاده نشده بود؟

البته رباح ماجر بعد از 30 دقیقه دوباره تاکتیک دفاعی خود را به استفاده از 3 مدافع تغییر داد که این واکنش سریع، غیرقابل انتقاد به نظر می رسید.

انتقاد از ماجر:الجزایر بی ثبات است!

گلی که توسط الجزایر به ثمر رسید بیانگر عملکرد خوب مدافعان الجزایر برابر خط دفاعی قدرتمند ایران بود اما دیگر تصمیم عجیب رباح ماجر، تعویض کردن ریاض محرز و استفاده از چند بازیکن در بخش هجومی با خصوصیاتی مشابه بود.

ایراد دیگری که به تیم ماجر وارد است، تغییر کاپیتان در 4 بازی اخیر بوده که این اتفاق لزوما استراتژی خوبی در یک گروه نیست. ما باز هم به ماجر که هنوز با مطبوعات مصاحبه نمی کند تکرار می کنیم که بی ثباتی فنی هیچ دستاورد مناسبی به بار نمی آورد.

اگرچه رباح ماجر در فینال 1987 در وین با لباس پورتو فوتبال جهان را تحت تاثیر قرار داد، اما تیم او دیشب در اتریش عملکرد مناسبی نداشت.