به گزارش پارس نیوز،مهری جانداری، اظهار داشت: هیئت والیبال خراسان رضوی انجام اقدامات بسیاری را برای ارتقاء ورزشکاران مبتدی و پیشرفته و توسعه و تثبیت رشته ورزشی والیبال در استان برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده اما تاریخ برگزاری این برنامه‌ها مستلزم ارائه تقویم از سوی فدراسیون است.

نایب رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: پس از تعطیلات نوروزی، تمرینات ورزشکاران در سه مقطع نوجوانان، جوانان و امید آغاز می‌شود، همچنین کلاس‌های مربیگری درجه دو و سه و کلاس داوری در دو درجه مذکور در مشهد برگزار می‌شود، برپایی چندین مسابقات باشگاهی در استان پیش بینی شده که به طور حتمی اجرا می‌شود.

جانداری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جام رمضان، اعزام مربیان بین‌المللی به مسابقات بین‌الملی درجه دو در تهران، معرفی دو مربی به کلاس‌های مربی‌گری جهت شرکت در آن، انتخاب رئیس کمیته‌های استعدادیابی و برگزاری مسابقات متعدد در رده سنی نونهالان از سایر برنامه‌های هیئت والیبال خراسان رضوی در سال 97 است.

وی تصریح کرد: هیئت والیبال خراسان رضوی از نظر بودجه به ویژه در بخش بانوان در مضیقه بوده و برای برگزاری برنامه‌ها تحت فشار مالی قرار گرفته است، در واقع اعضای این هیئت درآمدی ندارند و به عبارتی افتخاری کار می‌کنند، در ضمن اسپانسر حمایت کننده از تیم مشکی پوشان تنها اسپانسر هیئت است.