در آخرین دیدار از چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا ، دیشب ( چهارشنبه ) بارسلونا در نیوکمپ میزبان چلسی بود و در پایان با سه گل پیروز شد. 

دیدار رفت این 2 تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازنشسته ها ( لقب چلسی ) امیدوار بودند تا در بازی برگشت بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و راهی 8 تیم برتر شوند، اما با درخشش لیونل مسی و اشتباهات تیبو کورتوا، این اتفاق رخ نداد و کاتالان ها به مرحله بعد صعود کردند.

پس از حذف چلسی از لیگ قهرمانان، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی درحالیکه لبخند به لب داشت، به سمت مسی رفت و با او صحبت کرد. واکنش این مربی پس از پایان بازی، به قدری دوستانه بود که هواداران چلسی بسیار عصبانی شدند و برای سرمربی تیم شان ابراز تاسف کردند.

تاسف هواداران آبی پوش برای سرمربی لیگ برتری

کونته پس از پایان بازی درباره مسی گفت: او بازیکن فوق العاده ای است و می تواند ستاره بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل باشد، ستارهآرژانتینی ما را در این دیدار مجازات کرد و سبب شد تا 3 بر صفر شکست بخوریم. مسی در این دیدار عملکرد عالی داشت و 2 گل زد و یک موقعیت عالی هم برای دمبله آماده کرد تا او بتواند گل دوم را به ثمر برساند.

کونته ادامه داد: من نمی توانم انکار کنم که کورتوا در این مسابقه اشتباهات زیادی داشت و سبب گلزنی مسی شد  اما تنها لیونل مسی، تفاوت بارسا و چلسی بود و ما اکنون در حال صحبت کردن درباره بهترین بازیکن جهان هستیم. مسی در هر فصل 60 گل به ثمر می رساند و او بازیکن بهتری نیست و بلکه فوق العاده عمل می کند و سبب ایجاد تفاوت بین بارسا و دیگر تیم ها شده است.

تاسف هواداران آبی پوش برای سرمربی لیگ برتری

سرمربی چلسی ادامه داد: از شکست ناراحت نیستیم و باید تعهد را به تیم بیشتر کنیم تا بتوانیم در آینده نتیجه بگیریم. ما سزاوار شکست 3 بر صفر نبودیم و باید آماده مسابقه دادن با لسترسیتی شویم. مسی در هر 2 مسابقه رفت و برگشت نقش تعیین کننده ای داشت و سبب صعود تیمش به مرحله بعد شد.

تاسف هواداران آبی پوش برای سرمربی لیگ برتری