سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن به پایان رسید و زینب اسماعیلی تکواندوکار تیم بیمه رازی با 25 برد و 212 امتیاز توانست لقب فنی‌ترین بازیکن را کسب نماید. وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اولین سال است که حضور در لیگ جام کوثر را تجربه می‌کنم؛ سطح فنی مبارزات بسیار خوب بود و تمامی تکواندوکاران با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند. خدا را شکر در این سال خیلی موفق بودم و در میادین مختلف کشوری خوش درخشیدیم.

وی افزود: از 5 سال پیش تکواندو را شروع کردم و تمامی پیشرفتم را مدیون استادم هستم؛ در این رقابت‌ها نیز توانستم بدون باخت و مقتدرانه عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایم.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: تمامی ملی‌پوشان حضور داشتند و همین موضوع سطح فنی لیگ را بالاتر برده بود؛ همچنین تکواندوکاران با اجرای تکنیک‌های مختلف سعی داشتند توانمندی خود را به رخ حریفان بکشند.

فنی‌ترین بازیکن لیگ در پایان با اشاره به حضورش در تیم‌ملی گفت: خدا را شکر موفق شدم جواز حضور در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان را کسب نمایم؛ امیدوارم یکی از ملی‌پوشان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا باشم و بتوانم در این رقابت‌ها خوشرنگ‌ترین مدال را کسب نمایم.