لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که در بازی برابر فولاد خوزستان دچار مصدومیت مهلکی شد هنوز در بیمارستان آپادانای اهواز حضور دارد. در ادامه از آخرین وضعیت این بازیکن بااخلاق مطلع خواهید شد. 

محمدرضا شاهقلی مترجم پادو که در این مدت همواره کنار او بوده است درباره آخرین وضعیت او گفت: همچنان پادو ممنوع الملاقات است و فقط خانواده او به همراه مسئولینی که برای عیادتش می آیند می توانند با وی ملاقات کنند. پادو روحیه فوق العاده ای دارد و هر روز فیزیوتراپی می کند و امروز پزشکی اش مرتبا در حال انجام است. کل بدن او دارای حسا است و فقط باید روی پاهایش  کار بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: همانطور که می دانید پادو یک عمل جمجمه خواهد داشت که چون ضروری نیست این عمل را در زمان مناسب و در تهران انجام می دهیم. فعلا پزشکان بیمارستان آپادانا با انتقالش مخالفت کرده اند و فشار هواپیما را عامل این قضیه دانسته اند اما مسئولان باشگاه استقلال به جد پیگیری این موضوع هستند و باید از آنها تشکر کرد. دکتر ستوده بی همتاست و باید از ایشان به شدت تشکر کنم و باید جانب انصاف را رعایت کنیم که دلیل ترانسفر نشدن پادو به تهران فقط مسائل پزشکی بوده است.

مترجم پادو در پایان گفت: پادو نسبت به احساسات مردم بسیار واقف است و همانطور که در برنامه نود گفت خودش را یک ایرانی می داند واز همه آنهایی که صدها کیلومتر برای دیدنش آمدند و به دلیل ممنوع الملاقات بودنش نتوانستند با او دیدار کنند تشکر می کند.