دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوصل امارات از هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 17:15 دقیقه امروز دوشنبه  با قضاوت داور عراقی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست بدهد تا شکست مقابل السد قطر و استقلال را به فراموشی بسپارد.پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های یکدست قرمز، تیم الوصل با لباس‌های زرد رنگ و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند.

 

زردپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند.دقیقه 1 ارسال علیپور از سمت راست به ضربه دروازه تبدیل شد.دقیقه 6 پرتاب اوت دستی حسین ماهینی از سمت راست، پرتاب دیگری را از جناح چپ برای سرخپوشان بدست آورد. پرسپولیس در این دقایق حملات زیادی را روی دروازه میهمان خلق کرد. در دقیقه 8 پرتابی دیگر از ماهینی از سمت راست، دروازه الوصل را تهدید کرد. در دقیقه 9 مدافع میانی الوصل با مصدومیت جزیی مواجه و برای مداوا از زمین خارج و سپس به زمین بازگشت. در دقیقه 10 زردپوشان الوصل از سمت راست صاحب ضربه کرنر شدند. ارسال توپ با مشت بیرانوند به جناح دیگر هدایت شد.

 

در دقیقه 14 زردپوشان دست به حمله زدند که درپی توقف سیدجلال، داور اعلام ضربه به سود قرمزپوشان کرد. در دقیقه 15 شوت علیپور با اختلاف از روی دروازه الوصل به بیرون رفت. در دقیقه 18 حرکت و ارسال خوب انصاری از سمت چپ روی سر علیپور فرود آمد و ضربه سر گلزن پرسپولیس در دستان گلر الوصل قرار گرفت. در دقیقه 20 حرکت و نفوذ خوب نعمتی، فرشاد را صاحب موقعیت کرد که شوت او به مدافعان برخورد کرد. در دقیقه 23 ارسال خوب امیری از سمت چپ از روی سر همه گذشت و ضربه برگردان احمدزاده از کنار دروازه الوصل گذشت.

 

در دقیقه 24 یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال توپ راهی به جایی نبرد. از سوی هواداران، یاد هادی نوروزی گرامی داشته شد. در دقیقه 29 ارسال از سمت چپ برای قرمزپوشان روی سر احمدزاده فرود آمد اما داور در سوت خود دمید و ضربه به سود زردپوشان اعلام کرد. در دقیقه 30 نعمتی در سمت راست متوقف شد ویک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال امیری با مشت گلر الوصل همراه شد و داور اعلام ضربه به سود تیم میهمان کرد.دقیقه 33 زردپوشان صاحب یک ضربه کاشته شدندکه ارسال توپ به پرتاب اوت از سمت چپ تبدیل شد و در ادامه بازی به جریان افتاد.دقیقه 35 بار دیگر تیم میهمان به یک ضربه کاشته رسید. ارسال توپ به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل شد.

 

در دقیقه 36 پرتاب بلند اوت دستی ماهینی به فرشاد رسید و احمدزاده با ضربه‌ای دیدنی گل اول این بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 40 علیپور صاحب موقعیت شد و در شش قدم حریف گلر الوصل او را متوقف و داور اعلام پنالتی کرد. ضربه خوب علیپور گل دوم پرسپولیس را رقم زد. در دقیقه 44 شوت سیامک نعمتی از روی دروازه به بیرون رفت.