کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان  پس از پایان همایش 2 روزه مربیان و مدیران تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه ، راهی یونان شد تا بازی لژیونرهای ایرانی ( مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد ) را تماشا کند.

کی روش در حال تلاش است تا تمامی بازی های لژیونر های ایرانی را از نزدیک تماشا کند و از نزدیک از شرایط آنها با خبر شود تا تیم ملی کشورمان در جام جهانی بتواند نتایج خوبی بگیرد و برای نخستین بار به مرحله حذفی صعود کند.

سرمربی تیم ملی ایران قرار است، فردا ( دوشنبه ) به مالزی برود تا در همایش به سوی توکیو 2020 که با حضور مربیان آسیایی برگزار می شود، شرکت و برای سرمربیان تیم ها سخنرانی کند.

این مراسم به مدت 3 روز از سه شنبه 15 آغاز می شود و تا 17 اسفند ادامه دارد و کی روش هم در آخرین روز برای مربیان سخنرانی می کند. به احتمال زیاد مرد پرتغالی فوتبال ایران پس از پایان همایش به ایران می آید و برای برنامه ریزی اردوها و بازی های تدارکاتی با مسئولان فدراسیون  فوتبال نشست هایی را برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کی روش در جام جهانی حضور دارد و در گروه B با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین دیدار باید با شاگردان رِنار تقابل کند.