به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هوشنگ نصیرزاده با انتقاد از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران گفت: حتما اطلاع دارید که کلاس هایی در دو روز اخیر با هزینه زیاد از سوی فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این کلاس ها مطالبی مانند حقوق، تغذیه، روانشناسی، مربی گری و داوری تدریس شد اما متاسفانه جای مهم ترین بحث فوتبال یعنی شیوه باشگاه داری در این دوره خالی بود. دلیل آن این است که دو نفر در ایران می توانند این مطلب را تدریس کنند ولی ترجیح داده شد که فقط افراد مورد نظر آقایان کار کنند.

او در ادامه افزود: ما با آقای احسانی در کلاس های فیفا که در هند و پاکستان برگزار شده بود، هم دوره بودیم. ایشان از دانش ما برای تدرس آگاه است ولی چون خودش ما را رقیب می داند، از زمانی که به کمیته آموزش آمده اند، به ما که ۱۳ سال سابقه تدریس در این حوزه را داریم هیچ کلاسی نداده اند و حتی کلاس های استان های دیگر را هم شخصا می روند و مطالبی تدریس می کنند.

مدرس دوره های مدیریت فوتبال در ادامه با برشمردن مدیریت اداره باشگاه ها به عنوان اصلی مهم اظهار کرد: متاسفانه مطالب تدریس شده از سوی آقای احسانی به درد دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی می خورد و در فوتبال کاربردی ندارد. در این دوره که هزینه های آن زیاد بود باید مربیان را با مفاهیم باشگاه داری، وظایف هیات مدیره، مدیرعامل، شیوه اسپانسرینگ، وظایف مدیریت، کادر فنی و حتی اصول نقل و انتقالات آشنا می کردند اما این گونه نشد و به دلیل اشتراک منافع مدرسین مدیریت فوتبال بیشتر از دو نفر نیستند هیچ کارگاهی در این زمینه برگزار نشد که مبادا اطلاعات شان در تدریس با دیگران مقایسه شود.

نصیرزاده ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال بیان کرد: من از فدراسیون فوتبال و زحمت کشان کمیته آموزش فدراسیون متشکرم اما این رفتاری که آقای احسانی با مدرسین دارند به هیچ وجه متمدنانه نبود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در این زمینه هایی که نام بردید چه کسی قادر به تدریس است، گفت: من و خانم شهریاری در این زمینه سابقه تدریس داریم و تا آنجا که می دانم کس دیگری نمی تواند این دوره ها را تدریس کند.