به گزارش پارس ، محمد پنجعلی در گفتگو بامهر، در خصوص انتخاب علی دایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از همان ابتدا اعتقاد به مربی از خانواده پرسپولیس داشتم که دارای سابقه ملی و باشگاهی زیادی در کارنامه خود بوده و در بین مجموعه پرسپولیس از مقبولیت لازم برخوردار باشد. در این بین وقتی که علی دایی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری فصل آینده تیم پرسپولیس انتخاب شد، بسیار خوشحال شدم.

وی در همین خصوص افزود: پرسپولیس باشگاهی است که پتانسیل بالایی در زمینه پرورش بازیکن و مربی دارد، بنابراین وقتی که علی دایی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری فصل آینده تیم پرسپولیس انتخاب شد، بسیار خوشحال شدم. امیدوارم علی دایی بتواند تیم را از شرایط فعلی که گرفتار آن شده خارج کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید علی دایی نسبت به دوره قبل که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود، پخته تر و باتجربه تر شده است و برخی از اشتباهات گذشته در تیم های دیگر را تکرار نخواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم با شروع فصل آینده مجموعه باشگاه پرسپولیس آستانه تحمل خود را بالاتر ببرد تا شاهد نباشیم اتفاقی که برای یحیی گل محمدی افتاد، در مورد علی دایی تکرار شود.

پنجعلی در خصوص حضور احتمالی خود روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان سرپرست این تیم اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مرا به عنوان سرپرست فصل آینده تیم پیشنهاد داد که خوشبختانه اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه در خصوص این موضوع اتفاق نظر داشتند. بنابراین حضورم روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرپرست در فصل آینده، محدود به یک گزینه خاص به عنوان سرمربی تیم نمی شود.