برانکو ایوانکوویچ بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان بیان کرد: بعد از لیگ قهرمانان به بازی خانگی خودمان برمی‌گردیم. زمان غم خوردن و شادی را نداریم. سریع باید خودمان را با لیگ خودمان تطبیق دهیم.

او افزود: شاید روی کاغذ به نظر بازی آسانی داریم اما انتطار بازی سخت و نامعلوم را دارم. بازی استقلال خوزستان با فولاد خوزستان را دیدم. این تیم فولاد خوزستان نیست. تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا در لیگ بمانند اما امتیاز بازی برای ما هم مهم است تا به قهرمانی برسیم. سید جلال به دلیل محرومیت در این بازی نیست. شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند هم مصدوم هستند. صادق محرمی نیز بعد از مشکلات گوارشی از امروز به تمرین‌ها بازگشته است.

برانکو گفت: تغییراتی خواهیم داشت که فردا خواهید دید. بازی به بازی پیش می‌رویم و به بازی با استقلال تهران فکر نمی‌کنیم‌. فردا بازیکنان آماده‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین درباره انتقادات از تغییر ندادن تاکتیک‌هایش گفت: مسابقات آسیایی سطح متفاوتی دارد و کوچک‌ترین اشتباه مجازات دارد. ما نسف را بردیم اما کار ساده‌ای نبود. دیروز در آنالیز بازی قبلی نیمه اول را به بازیکنان نشان دادم که تیم بهتری بودیم اما کم دقتی کوچکی باعث گل خوردن شد. این لیگ قهرمانان است و مقابل بهترین تیم خاورمیانه بازی کردیم. از الاهلی هم بهترند. الاهلی که چهار بازیکنش نیستند. از الهلال هم بهترند چون 5 بازیکنش رفته‌اند. استحقاق این نتیجه را نداشتیم.

ادامه دارد...