یکی از ایراداتی که به مدافعان کناری پرسپولیس وارد می‌شود عدم حضور آنها در بازیسازی و حملات است. حسین ماهینی و انصاری مدافعانی هستند که کارشان در دفاع بی‌عیب و ایراد است اما با حضور آنها، پرسپولیس از سانتر از جناحین کمتر بهره می‌برد.

اگرچه سبک بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که بر سانتر و پاس‌های هوایی و بلند مبتنی نیست اما در مواقعی که کار این تیم گره می‌خورد حضور مدافعی با توانایی سانتر و ارسال توپ‌های بلند می‌‌تواند به این تیم کمک کند. در میان دیگر گزینه‌های دفاع کناری پرسپولیس هم مدافعی با این خصوصیات یافت نمی‌شد. یکی از این جایگزین‌ها صادق محرمی است.

بازیکنی که در دو سال حضورش در پرسپولیس آمار صفر گل و صفر پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود. محرمی اما در بازگشتش به ترکیب اصلی پرسپولیس تغییرات زیادی کرده است. بازیکنی که در ۴بازی اخیر پرسپولیس دو پاس گل داده و در طراحی حملات پرسپولیس نقش ویژه داشته است.

محرمی اولین پاس گلش با پیراهن پرسپولیس را مقابل پیکان و یک پاس گل هم مقابل نسف‌قارشی به همبازیانش داد. نکته جالب محرمی در اولین بازی آسیایی‌اش این بود که او با ۸ دریبل، به اندازه کل تیم پرسپولیس دریبل انجام داد. در غیاب او مقابل السد هیچ بازیکنی نتوانست جای خالی او را از این لحاظ پر کند. حضور او مقابل السد شاید می‌توانست به کم‌کردن فشار بازیکنان حریف و فشار بیشتر پرسپولیس روی مدافعان السد و عقب‌نشینی آنها کمک کند اما او با بدشانسی این بازی را از دست داد تا مشکلات پرسپولیس مقابل حریف قدرتمندش بیشتر شود.