به گزارش پارس ، بهزاد غلامپور در گفتگو بامهر، در خصوص مذاکره علی دایی با باشگاه پرسپولیس و نزدیک شدن او به نیمکت مربیگری سرخپوشان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به نظرم شما بدون سند و مدرک در اینباره صحبت می کنید زیرا علی دایی قراردادش را با باشگاه راه آهن تمدید کرده است.

وی درباره اینکه محمد رویانیان و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مذاکره با دایی را تایید کرده اند، افزود: من واقعا در جریان این مسئله نیستم و از آن اطلاعی ندارم. تا این لحظه با دایی صحبت نکرده ام. به هر حال ما خودمان را راه آهنی می دانیم.

مربی دروازه بان های راه آهن در پاسخ به این سئوال که در صورت حضور دایی در پرسپولیس، او هم به این تیم خواهد رفت یا خیر؟ ، تاکید کرد: نمی دانم. باید ابتدا مشخص شود دایی به این تیم می رود یا نه.

وی در خصوص حضور محمد محمدی دروازه بان راه آهن در یک تیم آمریکایی تصریح کرد: خودمان هم از رفتن محمدی جا خوردیم و سورپرایز شدیم! اواخر فصل بود که محمدی به من گفت از آمریکا پیشنهاد دارد و می خواهد به این تیم برود.

غلامپور در پایان گفت: به هر حال مدیر باشگاه" ال ای بلوز" ایرانی است و خودش شخصا از محمدی خواسته بود به این باشگاه برود. امیدوارم محمدی هر کجا هست موفق باشد.