به گزارش پارس ، محمود مشحون در گفت وگو بافارس، در مورد برنامه های تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جام جهانی عنوان کرد: مرحله دوم این تیم به تازگی به پایان رسیده است و به دلیل اینکه فصل امتحانات بازیکنان است چند روزی را به آنها مرخصی داده است و قرار است از اواسط خرداد مرحله سوم اردو آغاز شود.

وی در خصوص اینکه اردوی مجارستان به کجا رسید، گفت: اردوی خارجی پول می خواهد و ما هم به دنبال تهیه آن هستیم. شخصا با عباسی وزیر ورزش و سجادی معاونش صحبت کردم و تمام برنامه ها را به آنها دادم و به من گفتند که هرجا که لازم و ضروری است سفرها و مسابقات انجام شود و ما هم حمایت می کنیم.

مشحون در مورد اینکه میتف، مربی مقدونیه ای تیم ملی جوانان فرزندش بیمار است و می خواهد به کشورش باز گردد، اما با مرخصی وی مخالفت می شود، گفت: ما مخالفتی با مرخصی وی نداریم، اما باید بدون حقوق باشد. نمی توانیم هر زمانی که مربی خارجی خواست به کشورش یا جای دیگر برود با آن موافقت کنیم. در مورد بچیروویچ هم همین قانون وجود دارد و مرخصی ها مشخص است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص برنامه اردوی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: قرار است اردوی این تیم از روز جمعه آغاز شود و ملی پوشان حضور پیدا خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی جوانان از ۷ تیرماه در جمهوری چک آغاز می شود.

تیم ملی بزرگسالان هم مرداد ماه در جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد.