به گزارش پارس ، فردین معصومی در گفت وگو باایسنا، اظهار کرد: انگار دوستان سرشان به خاطر سفر به آمریکا شلوغ بوده و حواسشان به برگزاری جام تختی نبوده است. این فقط یک جام بود ونباید روی آن نام تختی را گذا شت چون در شان آقا تختی برگزار نشد. حتما خطیب هم به خاطر برگزاری خوب جام تختی جایزه گرفته و به آمریکا رفته است!

وی افزود: من اگر روزی سمتی داشتم و جامی در این حد برگزار می کردم دیگر سراغ مدیریت نمی رفتم. حتی در جام امسال بزرگان کشتی را برای تماشا دعوت نکرده بودند. متاسفانه ضعف مدیریت در کشتی باعث این اتفاقات شده است. فینال لیگ که آن گونه برگزار شد، در قهرمانی کشور هم که چاقوکشی شد و این هم از جام تختی که این طور برگزار کردند.

معصومی با اشاره به این که باید انتخابات فدراسیون کشتی زودتر برگزار شود، اضافه کرد: با این اوضاع آشفته در فدراسیون، سنگ روی سنگ بند نمی شود و باید هر چه زودتر تکلیف فدراسیون را مشخص کنند تا کشتی به گل نشسته کشتی بیش از این فرو نرود.

وی ادامه داد: از صحبت های علیرضا حیدری لذت بردم. متاسفانه کسی مثل او که تحصیلات دارد و قهرمان بوده کنار نشسته است و دیگران در کشتی فعالند. معلوم نیست که چه کار کرده ایم که دل حیدری اینقدر از کشتی پر است.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند گفتن این صحبت ها برایش گران تمام شود، اظهار کرد: من واقعیت ها را می گویم و اگر برایم گران تمام شود هم مهم نیست. آنهایی که طاقت انتقاد را ندارند دلیل بیاورند که حرف های من اشتباه است.

قهرمان رقابت های قهرمانی کشور همچنین درباره حضورش در رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: مشغول تمرین هستم تا بتوانم در انتخابی تیم ملی دوباره دو بنده اول سنگین وزن کشتی را پس بگیرم. البته برای بعضی ها خوشایند نیست که با این سن کشتی بگیرم، ولی گوش من به این حرف ها بدهکار نیست و کار خود را می کنم.

معصومی در پایان اظهار امیدواری کرد که کشتی ایران به آنچه لیاقت دارد برسد.