برخی کارشناسان معتقدند موینیو قادر به استفاده به بهترین نحو از پوگبا نیست که این نظریه باعث عصبانیت سرمربی یونایتد شده است.

دیدار با نیوکاسل: "اگر از من در مورد طقوط آنها سوال کنید پاسخ من منفی است زیرا نیوکاسل تیمی باکیفیت است که در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است. اسلیمانی و کندی 2 بازیکن خوبی هستند که من آنها را می شناسم و باعث بهبود کیفیت نیوکاسل شده اند."

مورینیو: هیچ مشکلی با پوگبا ندارم

اوضاع بازیکنان: "شرایط ترکیب مساعد بوده و تیم در شرایط خوبی قرار دارد اما به جز فلینی، اریک بایی و بلیند نیز قادر به بازی کردن نیستند."

شرایط زلاتان: "او 2 روز است که در تمرینات گروهی منچستر بازگشته و در کنار دیگر بازیکنان در تمرین شرکت می کند و شرایط او رو به بهبود است."

اختلاف با پوگبا: "مطالبی در هفته های اخیر خوانده ام که باعث خنده من شده و اگرچه من انگلیسی نیستم اما منظور شما از باکس تو باکس را متوجه می شوم.

مشکلی یبن من و پوگبا نیست و من نمی توانم هافبک با پتانسل بالاتر از او پیدا کنم. پست پوگبا در نهایت بسته به شرایط تاکتیکی است اما در نهایت او یک هافبک است و با توجه به اینکه در دنیای گزینه های مختلف زندگی می کنیم مردم ممکن است گاهی اشتباه کنند. رفتار پوگبا این هفته با هفته های قبل فرقی نداشته و او مانند همیشه حرفه ای تمرین می کند پس من کوچک ترین مشکلی با او نداشته ام."