فراز کمالوند بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:  اول از هواداران بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم شکست را گردن می‌گیرم و به دنبال توجیه نیستم. با این حال باید بگویم عدالت حلقه مفقوده فوتبال ایران است. امروز نباختیم در بازی با استقلال باختیم. به فتاحی گفتم ایا این عدالت است که ما در ۱۳ روز ۴ مسابقه انجام بدهیم. 

* چرا استقلال یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کند

باختیم این برد مبارک هواداران پرسپولیس باشد اما سوال من این است چرا استقلال یک روز بیشتر از ما قبل از بازی در جام حذفی استراحت کرد و امروز هم بازی ندارد و 24 ساعت بعد از ما بازی می‌کند، آیا این انصاف است. این از داوری‌ها این هم از نوع برگزاری مسابقات. 

* بازیکنان ما دعا دعا می‌کردند زودتر بازی پرسپولیس تمام شود

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: امروز سه بر صفر از حریف عقب بودیم و بازیکنان ما دعا دعا می‌کردند که بازی تمام شود. چون توان نداشتند یکبار گفتم نمی‌خواهیم در جام حذفی شرکت کنیم چون می‌دانستم توان حضور در دو جام را نداریم، اما بازخورد خوبی نداشت درنهایت در جام حذفی تا نیمه نهایی بالا آمدیم. ا کنون هم در 13 روز 4 مسابقه سنگین برگزار کردیم. 

* به ما جای دفاع نمی‌دهند 

وی افزود: دنبال توجیه نیستم از تمام هواداران آبادان عذرخواهیم می‌ کنم که باختیم اما از سازمان لیگ یک سوال دارم چرا ما باید در 13 روز 4 بازی انجام بدهیم و سه روز سه رورز بازی کنیم می‌گویند چون پرسپولیس در اسیا بازی دارد و هیچ جای دفاعی برای ما وجود ندارد. ما 14 بهمن با فولاد بازی کردیم،‌15 بهمن ریکاوری داشتیم،‌16 بهمن استراحت کردیم، 17 بهمن به اردو رفتیم تا امروز با پرسپولیس بازی کنیم آیا این درست است، استقلال که 18 بازیکن هم‌طراز دارد یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کن. شاید بگویند به ما ربطی ندارد شما هم می‌رفتید 18 بازیکن هم تراز می‌گرفتید. اما می‌خواهم بدانم چرا استقلال به جای 14 بهمن 15 بهمن با ذوب ‌آهن بازی کرد و فردا هم در لیگ بازی دارد آیا این عدالت و انصاف است گردن ما از مو باریک‌تر است این برد را هم به پرسپولیسی‌ها  تبریک می‌گویم اما این شرایط درست نیست. 

* بخاطر بازی با استقلال از پرسپولیس سه گل خوردیم

وی افزود: یک بار این معامله را با ما کردند، ما قبل از بازی با استقلال در لیگ با پرسپولیس در جام حذفی بازی کردیم و در لیگ چهار گل از استقلال خوردیم،‌اکنون همین ا تفاق مقابل پرسپولیس افتاد ما با استقلال در جام حذفی بازی کردیم و سه گل از پرسپولیس خوردیم، تیم ما توان ندارد این نوع شیوه برگزاری ناعدالتی و تبعیض است. بعد می‌گویند 20 سال است که نفت آبادان هیچ موفقیتی بدست نیاورده است.