محمدرشید مظاهری پس از پیروزی 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال، گفت: استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی می‌کرد، اما ما بازی را مدیریت کردیم. در نیمه دوم بازی کلاً دست ما بود و از لحاظ بدنی دقیقه 60 به بعد با قدرت ظاهر شدیم.

وی افزود: خدا را شکر بازی را بردیم. نمی‌گویم برد 6 امتیازی، چون این برد، یک برد 9 امتیازی و حتی 12 امتیازی بود، چون بقیه رقبا هم بازی‌های‌شان را مساوی کردند. در هر صورت به مجموعه ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و دست تک‌تک بچه‌ها را به‌خاطر تلاش‌شان می‌بوسم. فاصله‌مان با پرسپولیس صدرنشین بیشتر شده، اما راحت می‌توانیم دومی را بگیریم.

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن با اشاره به شوخی که در پایان بازی با مربی دروازه‌بانان تیمش داشت، خاطرنشان کرد: آن کار به‌خاطر این بود که پای من چهار پنج روز است که خیلی درد می‌کند، اما مربی دروازه‌بانان تیم آن‌قدر خوب من را مدیریت کرد و تمرین داد که لذت بردم. در این چند روز یک بار هم زمین نخوردیم و بدنم خیلی سرحال بود. خیلی خوشحالم که تاوارز مربی ماست، امیدوارم از تجربه‌هایش استفاده کنیم و با حفظ او، از این مربی بهره ببریم.

مظاهری در مورد وضعیتش در تیم ملی گفت: در مورد تیم ملی هیچ‌چیز نمی‌دانم. خود کی‌روش می‌داند چه‌کار کند، هر چه او بگوید همان است.

وی در خصوص حضور ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر قرار است که در آسیا کاری بکنیم، امسال وقتش رسیده است.