دو تن از بهترین مهاجمان تاریخ بارسلونا به رقم ۱۰۰۰ رسیدند.

لیونل مسی و لوییس سوارز با دو گلی که در بازی با اسپانیول زدند، مجموعا به ۱۰۰۰ گل زده رسیدند.

مسی و سوارز به عنوان بهترین و هفتمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا، یک بار دیگر در دیداری حساس، تعیین کننده ظاهر شدند و با زدن دو گل، باعث شدند بارسا با شکست دور رفت مقابل اسپانیول، راهی نیمه نهایی کوپا دل ری شود. این دو گل باعث شد تا مجموع گل‌های زده این دو ستاره در کل دوران فوتبالشان، به رقم خیره کننده ۱۰۰۰ برسد. ۵۹۴ گل سهم مسی می‌شود و ۴۰۶ گل هم سهم لوییس سوارز.

مسی به جز ۶۱ گلی که برای آرژانتین به ثمر رسانده، همه گل‌هایش را در لباس بارسلونا وارد دروازه حریفان کرده است (۵۳۳). اما سوارز در پنج تیم مختلف این تعداد گل را به ثمر رسانده است. ۱۲ گل در ناسیونال اروگوئه، ۱۵ گل در خرونینخن هلند، ۱۱۱ گل در آژاکس، ۸۲ گل با پیراهن لیورپول و ۱۳۷ گل هم با پیراهن بارسلونا. البته به نقلی دیگر، سوارز ۱۳۸ گل برای بارسا زده اما گل مشکوک او به خیخون در این آمار محاسبه نشده است. 

در این فصل، مسی با ۲۶ گل زده در همه رقابت‌ها مطابق انتظار بهترین گلزن تیم است و پس از او سوارز با 17 گل در رده دوم قرار دارد. این دو بهترین گلزنان لالیگا نیز به شمار می‌روند. زوج مسی-سوارز از زمان تشکیلش تاکنون ۳۱۷ گل برای هواداران بارسلونا به ارمغان آورده است.