وکیل حقوقی فوتبال گفت: رای کمیته اجرایی AFC مبنی بر برگزاری دیدارهای نمایندگان امارات و عربستان در قطر، ارتباطی به تیم های ایرانی ندارد.

رضا جاودانی درباره رای کمیته اجرایی مبنی بر حضور نمایندگان امارات و عربستان در کشور ثالث بیان کرد: من هنوز رای را ندیدم اما AFC درباره دیدار نمایندگان عربستان و امارات در کشور قطر تصمیم گرفته و فکر می کنم این مسابقات دیگر در کشور ثالث برگزار نمی شود.

او افزود: از ابتدا هم برخی دوستان اشتباه بیان کردند که کمیته اجرایی قرار است درباره دیدارهای ایران و عربستان تصمبم بگیرد و فکرمی کتم،ابلاغیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به بازی های امارات و عربستان در خاک قطر است و AFC هنوز تصمیم جدیدی درباره دیدار نمایندگان کشورمان ( استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز ) با تیم های عربستانی ها نگرفته و تغییری در وضعیت نمایندگان ایران مقابل عربستان حاصل نشده است. رای کمیته اجرایی AFC مبنی بر برگزاری دیدارهای نمایندگان امارات و عربستان در قطر، ارتباطی به تیم های ایرانی ندارد.

جاودانی ادامه داد: طبق مصوبه گذشته AFC فکر می کنم دیدار های نمایندگان ایران با سعودی ها باید در کشور ثالث برگزار شود و علی کفاشیان هم که نماینده ایران در مقر کفدراسیون فوتبال آسیا است، می تواند توضیح بیشتری بدهد.

گفتنی است، کمیته اجرایی AFC که شامل 14 نفر است، امروز رای را صادر کردند که قرار شد نمایندگان امارات و عربستان در خاک قطر بازی کنند و برگزاری دیدارها در کشوری ثالث با مخالفت نمایندگان همراه شد.