به گزارش پارس به نقل از فارس، حمید استیلی در خصوص پیشنهادهایش برای فصل آینده عنوان کرد: دو پیشنهاد دارم که صحبت های اولیه را انجام دادم و ظرف چند روز آینده نهایی خواهد شد.

وی درمورد شرایط پرسپولیس خاطر نشان کرد: امروز که از جلسه کمیته فنی با پنجعلی آمدیم دو گزینه نهایی شد که ظرف امشب و یا فردا مشخص می شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پیشکسوتان این باشگاه معتقدند مربی پرسپولیسی باید باشد، یاد آور شد: صحبتی که در کمیته فنی و هیئت مدیره مطرح شد این بود که در ابتدا گزینه سرمربیگری پرسپولیسی باشد و در مرحله دوم داخلی باشد و در مرحله سوم یک مربی خارجی انتخاب شود. هم اکنون ابراهیم زاده و مایلی کهن گزینه های نهایی هستند.

وی در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان اعلام کردند که اگر گزینه پرسپولیسی نباشد حمایت نخواهند کرد، گفت: این گونه نیست همه حمایت می کنند، در جلسه ای که با مسئولان داشتند به اجماع رسیدند هر گزینه ای که باشگاه انتخاب کند از آن حمایت خواهندکرد.

محمد پنجعلی نیز در مورد شرایط پرسپولیس افزود: در جلسه کمیته فنی پنج رای ابراهیم کسب کرد و ۵ رای مایلی کهن که پس از آن ما جلسه را ترک کردیم و حالا هیئت مدیره باید در این زمینه تصمیم بگیرد که شاید امشب و یا فردا سرمربی معرفی شود.