چند باشگاه بزرگ از جمله چلسی و منچستریونایتد برای جذب ویدال علاقه نشان داده اند و با توجه به انتقال گورتزکا به بایرن، بسیاری دیگر جایی برای ویدال در ترکیب اصلی باواریایی ها قائل نیستند اما هاینکس نقش ان ستاره شیلیایی را در تیمش اساسی می داند.

اتمام حجت سرمربی بایرن در مورد ویدال

ویدال و شایعات جدایی: "آرتورو ویدال تا سال 2019 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و او بازیکنی تعیین کننده و مهم در تیم من به شمار می آید. ویدال بازیکنی است که در سطح بالایی بازی می کند و یک ستاره باکلاس و باتجربه است که شما در هر نقطه از زمین، به بازیکنی مانند او نیاز دارید.

به نظر من ویدال بازیکن بسیار مهمی برای ماست و من او را یک فوتبالیست فوق العاده می دانم اما علاوه بر اینکه یک بازیکن باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در اینجا بماند یا نه، نظر باشگاه نیز همینقدر مهم است."

دیدار برابر هوفنهایم: "نمایش آنها طی 2 سال گذشته بسیار خوب بوده و دیدار هیجان انگیزی بین 2 تیم بزرگ در راه است. ناگلسمان به این تیم شخصیت متفاوتی داده و برنامه ریزی خوبی دارد بطوریکه همه بازیکنان هوفنهایم می دانند باید چه کاری انجام دهند اما ما نیز حریف را آنالیز کرده و آماده این دیدار هستیم."