مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: سید حسین حسینی به هیچ وجه مورد تنبیه کادر فنی این تیم قرار نگرفته است.

اشکان نامداری پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل پارس جنوبی جم، درباره این که هر دو دروازه‌بان استقلال عملکرد خوبی در این فصل داشتند، اظهار داشت: این کار تیمی است و حاصل تلاش همه کادر فنی است. مگر در این که دروازه‌بانان ما خوب هستند شکی وجود داشت؟ ما 3 دروازه‌بان خوب داریم، وقتی شرایط تیم خوب است یعنی همه تلاش کرده‌اند.

وی درباره این که آیا حسین حسینی مورد تنبیه کادر فنی قرار گرفته است که در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد؟ تصریح کرد: اصلا بحث تنبیه نیست، شفر این موضوع را چند بار توضیح داده است. ما برای لیگ برتر و جام حذفی نیاز به دو دروازه‌بان آماده داریم، رحمتی باید بازی می‌کرد تا آماده شود، چرا باید حسینی را تنبیه کنیم؟!

سرمربی تیم در مورد بازی بازیکنان تصمیم می‌گیرد. برای این که حسینی به رکورد کلین‌شیت در لیگ‌برتر برسد کمک زیادی به او شد. این دروازه‌بان پیش از بازی با تراکتورسازی مریض بود، اما برای این که رکورد را بزند درون دروازه‌ ایستاد. در خیلی از بازی‌ها در حالی که حسینی شرایط بازی را نداشت اما بازی کرد. ضمن این که رحمتی هم گلر بزرگی است و نمی‌شود به راحتی از کنار اسم او گذشت. حسینی هم گلر جوان و آینده‌داری است اما در نهایت انتخاب با شفر است.