سرور جپارف پس از یک جلسه محرومیت در دیدار برابر پدیده مشهد به ترکیب بازگشت. او به دلیل محرومیت بازی برابر سایپا را از دست داده بود و با این وجود در دیدار قبلی نتوانست عامل موفقیت آبی‌ها شود. هافبک ازبکستانی نقش جدیدی در ترکیب تحت هدایت وینفرد شفر دارد و پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم با او همکلام شدیم:

جپارف درباره دیدار برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی برابر پارس جم داریم. بازی رفت را شکست خوریم اما در زمین خودمان به دنبال تلافی هستیم.

هافبک ازبکستانی درخصوص محرومیتش اظهار داشت: محروم شده بودم و از باشگاه تشکر می‌کنم که پیگیر رفع آن بود. در این مدت نمایش خوبی داشتیم و به نظر من در ترکیب استقلال 11 مغز متفکر حضور دارند که برای موفقیت و نتیجه گیری تلاش می‌کنند.

سرور درخصوص همکاری با وینفرد شفر و اعتماد سرمربی آلمانی به او بیان داشت: شفر مربی حرفه ای است و دوست داره تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کنیم. استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشت و امیدواریم امسال هم آن را تکرار کنیم؛ سخت است ولی غیرممکن نیست.

جپارف درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به این رقابت‌ها گفت: کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود باید در سه جبهه بجنگیم. خوشحالم بعد از مدت ها در لیگ قهرمانان بازی می‌کنم؛ تورنمنتی که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور دارند و جذابیت آن بسیار بالاست.