تمرین دیروز استقلال با صحبت‌های جیری ساناک شروع شد، در این دقایق وینفرد شفر در گوشه‌ای از زمین به استقبال جواد قراب، پیشکسوت و عضو هیئت‌مدیره باشگاه رفته بود.

مربی اهل جمهوری چک شیوه گرم کردن بازیکنان را هم تعیین کرد و کار شروع شد. میگوئیل کولی هنوز شناخت کافی از بازیکنان پیدا نکرده و منتظر صدور کارت مربیگری است تا بتواند روی نیمکت بنشیند.

امید ابراهیمی که به دلیل سرماخوردگی در تمرین یک‌شنبه غیبت داشت دیروز بدون هیچ مشکلی پا به پای سایرین تمرین کرد و داریوش شجاعیان نیز پس از مدت‌ها با تشخیص پزشکان اجازه یافت در تمرین گروهی شرکت کند و به این ترتیب خیال سرمربی آلمانی بابت این 2 هافبک فیکس تیمش تا حدودی آسوده شد.

بازیکنان نیم ساعت ابتدایی تمرین را به کار روی ضربات ایستگاهی از زوایای مختلف اختصاص دادند، سپس شفر در جمع حاضر شد و درخصوص برنامه تاکتیکی تمرین توضیح داد و تمرین حمله به دروازه از 5 نقطه با روش‌های متنوع مرور شد.

گومز پینتو دیروز هم سر تمرین نرفت و بازیکنان به شوخی می‌گفتند او یک‌شنبه در حالی که به خاطر گرسنگی دچار ضعف بوده، رفته تست بدهد و نزدیک بود بیهوش شود!

نصرا... عبداللهی از ساعت 11:30 در ورزشگاه صنایع دفاع حضور داشت و بازیکنان می‌گفتند عمونصی سحرخیز شده است.

مهمترین جلسه تمرین استقلال برای بازی با پارس جنوبی جم از ساعت 11:30 امروز برگزار می‌شود که 90 دقیقه زمان مفید برای آن لحاظ شده و تمرین چهارشنبه حدود 70 دقیقه خواهد بود.

از استقلال خبر می‌رسد حسین حسینی از چهارشنبه گذشته تا دیروز با مهدی رحمتی زیاد حرف نمی‌زند! شفر هم از رفتار این دروازه‌بان ناراحت شده ولی چیز به روی خودش نیاورده است.