عصر روز گذشته کنفرانس خبری مهدی طارمی در هتل هایت برگزار و ستاره ایرانی تیم الغرافه به خبرنگاران معرفی شد تا این بازیکن از این به بعد رسما به تیم الغرافه اضافه شود.

در این مراسم بسیاری از افراد مطرح از جمله سعد رمیحی مدیر سابق باشگاه و حسین حیدری یکی از مسئولان سفارت ایران در قطر و بسیاری از ستاره های سابق این باشگاه از جمله محمود سوفی ، عادل خمیس ، یونس محمود و بعضی از ستاره های حال حاضر این تیم و همچنین بسیاری از طرفداران فوتبال قطر و هواداران باشگاه الغرافه حضور داشتند.

"شیخ جاسم بن ثامر آل ثانی" رئیس باشگاه الغرافه با احساس خرسندی درباره پیوستن مهدی طارمی و تکمیل قرارداد او با این باشگاه جزئیاتی از برنامه این بازیکن در این الغرافه را تشریح کرد.

او گفت : طارمی دارایی بزرگی برای ما و باشگاه است او می تواند در طول فصل و فصل آینده بازیکن کلیدی تیم باشد و شاهد مبارزه قوی او در سطح لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

"جاسم بن ثامر" افزود: الغرافه در تمامی خطوط از بازیکنان جوان و با استعداد استفاده می کند و اهداف بزرگی دارد. کسب پیروزی تنها هدف این تیم بزرگ و نام آشنا نیست و من میخواهم که این تیم به دوران اوجش بازگردد.

ذوق زدگی مدیر باشگاه الغرافه از حضور "طارمی" در تیمش/عکس

ذوق زدگی مدیر باشگاه الغرافه از حضور "طارمی" در تیمش/عکس