به گزارش پارس ، امید روانخواه در گفت و گو بافارس پس از خداحافظی از فوتبال و برنامه هایی که دارد اظهار داشت: من دیگر حوصله فوتبال بازی کردن را ندارم وقتی می بینم وضعیت فوتبال کشورمان به گونه ای است که کسی به حق دیگری اهمیت نمی دهد دلسرد می شوم و همین دلیل دیگر انگیزه ای برای فوتبال بازی کردن ندارم ضمن اینکه مصدومیت پایم در این چند سال مرا بسیار اذیت کرده است.

روانخواه در خصوص طلب خود از استقلال گفت: من از سال ۸۸ نزدیک به ۲۰۰ میلیون از باشگاه استقلال طلب دارم اما آنها حق و حقوق من را نمی دهند شما بروید از مسئولان باشگاه استقلال بپرسید که چرا این پول من را نمی دهند؟ برایم جواب آنها بسیار مهم است می خواهم بدانم مسئولان باشگاه استقلال چه جوابی دارند به من بدهند. متاسفانه این مسائل از دیدگاه آنها زیاد مهم نیست.

روانخواه در خصوص اینکه دوست ندارد بعد از خداحافظی از دایره بازیگری به کار مربی گری بپردازد گفت: دوست دارم کارم را در فوتبال به عنوان مربی ادامه دهم اما باید شرایط آن فراهم شود. چرا که کار مربیگری در فوتبال ایران پیچیده است هر کاری هم در فوتبال بخواهید بکنید باید یک سابقه هایی داشته باشی اما برخی مربیان در ایران با دلالان کار می کنند.

روانخواه با بیان اینکه تا یکی دو هفته آینده منتظر جواب مسئولان باشگاه استقلال خواهد ماند گفت: تا یکی دو هفته آینده منتظر می مانم تا ببینم باشگاه استقلال چه واکنشی نشان می دهد فعلا از آنها خبری نیست اما من هم حرف های زیادی دارم که به موقع آنها را خواهم گفت.