تیم فوتبال استقلال بعد از توقف برابر تراکتورسازی در تبریز، برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر متوقف شد و این اتفاق در یک بازی خانگی مقابل سایپا روی داد. وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان در حالی برابر سایپا متوقف شد که تیمش در نیمه دوم به شدت تحت فشار بود و به جز گلی که در دقیقه 86 خورد، دروازه این تیم چند بار تا آستانه فروپاشی پیش رفت.

آبی پوشان در حالی در هفته نوزدهم در ورزشگاه خانگی متوقف شدند که این اتفاق در غیاب سرور جباروف هافبک ازبکستانی روی داد تا مشخص شود نقش جباروف در این تیم چقدر پررنگ و مهم است. آبی‌ها در این فصل در 7 بازی برنده از زمین خارج شده‌اند که در همه این بازی‌ها جباروف را در اختیار داشتند. به عبارتی می‌توان گفت تمام پیروزی‌های این تیم در حضور سرور جباروف به دست آمده است.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که شاگردان شفر در 19 هفته گذشته از لیگ برتر 19 بار موفق به گلزنی شده‌اند و به جز گلی که آنها در بازی مقابل سایپا زدند، 18 گل دیگر را در حالی زدند که جباروف در ترکیب این تیم بازی می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر روز گذشته مقابل تیم سایپا در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.