به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، پس از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی محمد رویانیان در یکی از اشتباهات دیگر خود جمعی از پیشکسوتان باشگاه را دور هم جمع کرد تا در مورد سرمربی فصل آینده سرخپوشان تصمیم گیری کنند. اشتباه رویانیان آنجا شکل گرفت که در بین این پیشکسوتان بودند کسانی که خودشان مدعی نشستن روی نیمکت مربیگری بودند و به همین خاطر خیلی زود نسخه یحیی گل محمدی را پیچاندند و قبل از اینکه باشگاه یحیی را برکنار کند، او استعفا کرد تا مدیرعامل سرخ ها به فکر پیدا کردن سرمربی دیگری باشد.

پس از این اتفاق نام های زیادی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس مطرح شد اما پس از گذشت نزدیک به دو هفته از آن ماجرا هنوز مسئولان این باشگاه روی گزینه خاصی به توافق نرسیده اند. محمد رویانیان که مشخص نیست چند بار می خواهد از طریق کمیته فنی گزیده شود این بار هم اعضای کمیته فنی را دور هم جمع کرد تا سرمربی فصل آینده و جانشین یحیی گل محمدی را انتخاب کند اما هر چه جلوتر رفت نه تنها گزینه ها محدودتر نشد بلکه بر تعداد آنها افزوده شد.

این اضافه شدن نشان می دهد که اختلاف نظر بین اعضای کمیته فنی، هیات مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی زیادتر از قبل شده و طرفین نمی توانند بر سر یک مربی خاص به توافق برسند. محمد مایلی کهن، حمید درخشان، علی دایی، زلاتکو کرانچار، برانکو ایوانکوویچ و منصور ابراهیم زاده گزینه هایی بودند که جدی تر از سایرین در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد اما به نظر می رسد چند دستگی در بین مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه انتخاب سرمربی را نمی دهد.

اعضای کمیته فنی که باید یار و یاور مدیرعامل باشند و بهترین گزینه را به او معرفی کنند در انتخاب یک نفر با یکدیگر اختلاف دارند و علی پروین به عنوان مرد سرد و گرم چشیده آنها به دنبال انتخاب گزینه خودش است. پروین علاقه زیادی به انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی دارد. فدا حسین مالکی که رئیس هیات مدیره است تمایل دارد که محمد مایلی کهن سرمربی شود. محمد رویانیان هم که ظاهرا خیلی با این دو موافق نیست منصور ابراهیم زاده را به عنوان گزینه مد نظرش معرفی کرده است.

با این شرایط به نظر می رسد که پرسپولیس بازهم انتخابی بی حرف و حدیث نخواهد داشت و هر فردی که از بین این سه نفر انتخاب شود مورد انتقاد گروه دیگری قرار خواهد گرفت و بازهم جبهه هایی علیه سرمربی فصل آینده سرخپوشان تشکیل می شود تا در طول فصل و با هر شکستی علیه او موضع گیری کنند. با تفکری که در بین مسئولان و کمیته فنی پرسپولیس حاکم است بعید به نظر می رسد که این تیم بتواند فصل آینده هم سرانجامی بهتر از فصل گذشته داشته باشد.

به این مشکلات باید این را هم اضافه کرد که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان به پایان رسیده و منتظر انتخاب سرمربی آینده هستند. برخی از آنها اعلام کرده اند اگر فلان گزینه سرمربی شود از این تیم خواهند رفت. اختلاف نظر بین بازیکنان هم در مورد سرمربی هم وجود دارد و به نظر می رسد روزهای بحرانی در انتظار سرخپوشان خواهد بود.