یکی، دو روز بعد از شکست تلخ پیکان مقابل ذوب‌آهن که به معنای هفتمین دیدار بدون برد پیکان در لیگ‌برتر بود، شایعاتی مبنی بر جابجایی در پست سرمربیگری در باشگاه پیکان سر زبان‌ها افتاده است. این در حالی است که پیکان در نیم فصل اول شرایط خوبی داشت اما بعد از آغاز مجدد شایعه پردازی‌ها علیه سرمربی این باشگاه ناگهان نزول کرد.


جالب اینکه مجید جلالی فصل گذشته هم سناریویی مشابه را تجربه کرده بود و درست در زمانی که تیم پیکان در شرایط خوب در حال نتیجه‌گیری بود، گفت‌وگویی از خداداد عزیزی منتشر شد که وی را متهم به همکاری با یک جادوگر مشهور در فوتبال ایران می کرد. جلالی این اتهام را امسال نیز به دوش کشیده و جالب اینکه تیم او دقیقا بعد از موج بلند شایعات جادوگری نزول کرده و در کسب پیروزی ناکام است.


جلالی عقیده دارد کسانی که او را متهم به استفاده از علوم خفیه برای کسب پیروزی می‌کرده‌اند حالا باید جواب بدهند که چرا تیم او می‌بازد و 7 بازی نمی‌برد. مگر نه اینکه جادو و موفقیت ناشی از آن همیشه با یک مربی است؟ این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده که ظاهرا افرادی که به زعم سرمربی پیکان پشت شایعات مربوط به جادوگری بوده‌اند، این روزها عوامل خود را برای مذاکره با سرمربی به باشگاه پیکان گسیل داشته‌اند. آنچه که جلالی می‌گوید آدرسی دقیق و واضح است و اشاره به یک برنامه تلویزیونی با حضور 3 شاگرد قبلی‌اش برمی‌گردد که یکی از آنها حاضر به گفت‌وگو نشد اما ظاهرا این گفت‌وگو را سازمان داده بود. جلالی در گفت‌وگوهای رسمی در این‌باره سکوت کرده اما قطعا این روش را در ذهن خود بسیار تقبیح کرده و از کلمات تندی درباره آن استفاده می‌کند.


این مربی فوتبال ایران که سال‌ها با برچسب علم‌گرایی مورد تمسخر بدنه فوتبال ایران بود حالا و با گذر از آن دوران با همکاران جاه‌طلب و تعدد آنها مواجه است؛ در حالی که مثل همه جای دنیا صندلی‌ها، پست‌ها و شغل‌ها در فوتبال به اندازه کافی نیست و محدودیت‌ها ممکن است عامل برخی فعالیت‌های پشت پرده باشد. در نهایت پیکان روز پنجشنبه در دیداری حساس مقابل سپیدرود رشت قرار خواهد گرفت که سرمربی جدید و جوانش با لقب جادوگر در فوتبال ایران شناخته می‌شود. جلالی که بسیار به علی کریمی علاقه دارد، شاید دوست داشت در موقعیتی بهتر به پست او بخورد اما شرایط فعلی جایی برای کم‌کاری باقی نمی‌گذارد.


پیکانی‌ها که بعد از بازگشت از اصفهان تمرینات خود را آغاز کرده‌اند قصد دارند با تمرکز 3 امتیاز این بازی را کسب کنند اگرچه سپیدرود هم زیرنظر علی کریمی زمین شماره 2 در فضای جدید و پرانگیزه به تمرینات مشغول است و قصد دارد هرطور شده از منطقه خطر فرار کند.


این مسابقه در پس پرده یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این هفته لیگ‌برتر خواهد بود، وقتی که سرنوشت به وسواس بازیکنان در زدن ضربات نهایی و عبور توپ از خطوط افقی بستگی دارد. جایی که با کمی بی‌دقتی ممکن است اسامی جدید اسم خود را روی صفحه روزنامه‌ها وارد کنند ...